Stellantis Fleet & Business Solutions organizuje międzynarodowe wydarzenie „European Driving Experience”, przeznaczone dla najważniejszych klientów z całej Europy
Stellantis Fleet & Business Solutions, dział Stellantis odpowiedzialny za rynek flotowy i B2B, zgromadził wczoraj w Balocco 50 swoich najważniejszych europejskich klientów, organizując dla nich wydarzenie „European Driving Experience”.
Celem spotkania, prowadzonego przez Joela Verany’ego, szefa Stellantis B2B Enlarged Europe, było „zbudowanie ducha zespołu” oraz zaprezentowanie nowego podejścia firmy do tego segmentu rynku – skoncentrowanego na bardziej bezpośrednich relacjach, uproszczonych procesach i bardziej proaktywnej ofercie usług.
Aby wesprzeć to założenie, zaproszono również Międzynarodowych Opiekunów Kluczowych Klientów Stellantis, co umożliwiło bezpośredni dialog z najważniejszymi klientami, w tym z dużymi korporacjami oraz firmami wynajmującymi samochody krótko- i długoterminowo. Joel Verany powiedział: „To dla mnie wielki zaszczyt móc poprowadzić to wydarzenie, podczas którego możemy być razem, zdobyć praktyczną wiedzę na temat potrzeb naszych klientów i ponownie nawiązać z nimi bezpośredni kontakt, kierując się wysoce pragmatycznym podejściem”.
Podczas prezentacji dużą uwagę poświęcono rosnącej gamie usług oferowanych przez Stellantis Fleet & Business Solutions, realizowanych za pośrednictwem jej wyspecjalizowanych działów:
- Free2Move Charge Business – zapewnia flotom kompleksowe rozwiązania z zakresu ładowania – od wstępnych ocen po instalację i zarządzanie infrastrukturą.
- Mobilisights – udostępnia dane pojazdów w czasie rzeczywistym, co pozwala na optymalizację zarządzania flotą.
- Connect Fleet – platforma internetowa analizująca dane w celu minimalizacji kosztów operacyjnych i maksymalizacji efektywności.
- Stellantis Fleet Services – koncentruje się na długoterminowym zarządzaniu flotą, oferując rozwiązania mające na celu optymalizację całkowitego kosztu posiadania.
Kluczową innowacją zaprezentowaną podczas tego wydarzenia była nowa specjalna usługa „CARE 4 FLEET” – międzynarodowy portal internetowy obsługiwany przez ponad 80 konsultantów, za pośrednictwem którego klienci B2B mogą umawiać wizyty, śledzić dostawy części zamiennych, uzyskiwać porady techniczne oraz przedłużać umowy wynajmu.
„Obsługa klienta – kontynuował Joel Verany – jest jedną z kluczowych wartości Stellantis. Zawsze byliśmy firmą skoncentrowaną na kliencie, a nasz dział stanowczo podkreśla tę zasadę, wprowadzając ją w życie jako kluczową przewagę konkurencyjną na coraz bardziej wymagającym rynku”.
Na zakończenie prezentacji goście przenieśli się na cztery wymagające tory w ośrodku Balocco, gdzie mieli okazję odbyć jazdy testowe i poznać 70 modeli ze wszystkich marek Stellantis – w tym najnowsze premiery – oraz zapoznać się z ofertą adaptacji i personalizacji pojazdów użytkowych Stellantis Pro One. Dzięki specjalnemu programowi „Stellantis CustomFit” firma może dostosować pojazdy do specyficznych wymagań klientów, zarówno bezpośrednio w fabryce, jak i za pośrednictwem zewnętrznej sieci wyspecjalizowanych partnerów.
Joel Verany podsumował: „Dla naszych klientów kluczowe jest, aby mogli osobiście przetestować nasze pojazdy. Tylko wtedy będą w stanie naprawdę docenić nie tylko bogactwo naszej gamy, oferującej 14 marek plus Leapmotor i pozwalającej sprostać każdej potrzebie mobilności, ale także docenić jej nieustanny rozwój technologiczny, który plasuje naszą ofertę w czołówce niezwykle dynamicznego segmentu B2B, w którym od początku roku udział Stellantis systematycznie rośnie – zarówno w całym rynku, jak i w segmencie pojazdów elektrycznych (BEV)”.
Może Cię zainteresować – CAB-MAX HYBRID™: urządzenie z zintegrowanym systemem wstępnego pomiaru