Pierwsza edycja Klubu Doskonałości Stellantis

PHU SZTUKOWSKI najlepszym dealerem w Polsce pod względem satysfakcji klienta

  • PHU SZTUKOWSKI z Kalisza zdobył tytuł najlepszego dealera w Polsce w pierwszej edycji konkursu Klub Doskonałości Stellantis przeznaczonego dla dealerów, którzy wyróżnili się najwyższym poziomem satysfakcji klienta na 10 kluczowych rynkach* w Europie.
  • Wydarzenie, które odbyło się w dniach 11 i 12 czerwca br., było areną rywalizacji pomiędzy najlepszymi dealerami z każdego kraju, wybranymi na podstawie wewnętrznych wskaźników oraz ocen samych klientów.
  • Dzięki temu zwycięstwu PHU SZTUKOWSKI dołącza do elitarnego grona 10 najlepszych dealerów w Europie, którzy mają stać się wzorem doskonałości w zakresie zarządzania satysfakcją klienta, czynnikiem uznawanym za kluczowy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku.

100 dealerów, 10 krajów, 1 zwycięzca z każdego kraju i jeden ogólny triumfator dla regionu Rozszerzonej Europy – tak w skrócie można opisać pierwszą edycję konkursu Klub Doskonałości Stellantis. Konkurs ten jest przeznaczony wyłącznie dla dealerów należących do oficjalnej sieci Stellantis, którzy osiągnęli najlepsze wyniki pod względem satysfakcji klienta.

Zwycięzcą na rynku polskim została firma PHU SZTUKOWSKI z Kalisza, która podczas wydarzenia w Turynie we Włoszech, otrzymała nagrodę z rąk Raffaela RUSSO ze Stellantis Network Development.

„To dla mnie zaszczyt móc wręczyć to wyróżnienie” – powiedział Raffaele – „które nagradza zaangażowanie naszej sieci w doskonałość obsługi klienta. Doceniamy znaczenie wszystkich naszych dealerów, którzy są niezbędnym łącznikiem między Stellantis a klientami, i chcemy wyróżnić ich najlepsze osiągnięcia i wysiłki”.

Dealerzy, którzy również wyróżnili się na polskim rynku i byli obecni na tym wydarzeniu to RIA z miejscowości Jamnica oraz TANDEM+ z Sosnowca.

Na zakończenie wieczoru, Jean-Philippe Imparato, dyrektor operacyjny Stellantis na region Rozszerzonej Europy, powiedział:
„Jestem dumny, że mogę być tutaj z najlepszymi dealerami w Europie, którzy stanowią wzór dla całej naszej sieci. Poza świętowaniem osiągniętych wyników, uważam to wydarzenie za doskonałą okazję do budowania prawdziwego ducha zespołu i dzielenia się najważniejszymi doświadczeniami, które będą napędzać nasze przyszłe sukcesy”.


Może Cię zainteresować – AkzoNobel Car Refinishes Polska ze specjalną nagrodą