Toyota & Lexus Dobrygowski bohaterem nowej kampanii OTOMOTO z serii „Prawdziwe Historie”
Wystartowała kolejna odsłona kultowej kampanii „Prawdziwe Historie”, tym razem dedykowana profesjonalnym sprzedawcom z branży motoryzacyjnej. Bohaterem najnowszego spotu jest Toyota & Lexus Dobrygowski z Lubina – firma, która od niemal dwóch dekad rozwija swój biznes ramię w ramię z OTOMOTO, łącząc tradycję z nowoczesnością i najwyższymi standardami obsługi klienta. Jej osiągnięcia zostały uhonorowane tytułem Tytana 20-lecia podczas tegorocznej gali TYTANI OTOMOTO. Udział w kampanii „Prawdziwe Historie” to nie tylko wyróżnienie, ale symbol długofalowego partnerstwa opartego na zaufaniu, wspólnym rozwoju i innowacjach.
Historia, która inspiruje
Toyota & Lexus Dobrygowski to przykład dealera budującego swoją pozycję rynkową w oparciu o profesjonalizm, przejrzystość działań i indywidualne podejście do klienta. Przedsiębiorstwo, które stawiało na rozwój dodatkowego kanału sprzedaży online i partnerstwo biznesowe z OTOMOTO niemal od początku swojej działalności, dziś może być wzorem i inspiracją dla całego segmentu motoryzacyjnego. Firma wyróżnia się dbałością o jakość ogłoszeń, umiejętnym wykorzystaniem narzędzi wspierających sprzedaż online i wyjątkową kulturą obsługi, która przekłada się na lojalność kupujących z całej Polski. Dzięki konsekwencji i jasno określonej wizji Toyota & Lexus Dobrygowski stała się jednym z liderów polskiej branży dealerskiej — przykładem dla innych, jak biznes może łączyć wartości z nowoczesnymi technologiami.
– Steve Jobs powiedział, że to innowacja odróżnia lidera od naśladowcy. Tytan 20-lecia to nagroda dla firmy, która przez dwie dekady wspólnie z OTOMOTO wyznaczała i rozwijała standardy sprzedaży online. Toyota & Lexus Dobrygowski to dowód na to, że odwaga, profesjonalizm i technologia są fundamentem długofalowego sukcesu – mówiła podczas gali TYTANI OTOMOTO Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO / OLX Group.
Biznes i emocje
Nowy spot to część kultowej serii „Prawdziwe Historie”, w której scenariusze opierają się na realnych doświadczeniach użytkowników OTOMOTO – tym razem przedstawicieli profesjonalnych sprzedających. Kampania pokazuje, że za każdą transakcją kryje się historia ludzi, dla których motoryzacja to nie tylko biznes, ale pasja i odpowiedzialność.
Najnowszy spot przywołuje historię Antka, który przed laty razem z dziadkiem odebrał nowe auto z salonu Dobrygowski. Teraz Antek pracuje w Toyota & Lexus Dobrygowski jako sprzedawca i doskonale wie, że moment odbioru nowo zakupionego samochodu wywołuje lawinę emocji – spełnienie marzeń, radość, uśmiech.
– Dzięki OTOMOTO odwiedzają nas klienci z całej Polski. Odbiór auta to jest zawsze święto, wyjątkowy moment – mówi w spocie Ireneusz Koziarz, kierownik sprzedaży
– „Prawdziwe Historie” w odsłonie biznesowej to coś więcej niż kampania – to sposób na oddanie głosu tym, którzy tworzą polską motoryzację na co dzień. Dzięki takim partnerom jak Toyota & Lexus Dobrygowski możemy pokazać, że technologia, emocje i zaufanie mogą iść w parze. Historie, które opowiadamy budują nie tylko relacje z klientami, ale i przyszłość całej branży – mówi Patrycja Pawłowska, Marketing Manager OTOMOTO
Spot z udziałem Toyota & Lexus Dobrygowski zadebiutuje 1 lipca 2025 r. i będzie emitowany w telewizji, radiu, internecie oraz na nośnikach DOOH. Kampanię wspierają działania w mediach społecznościowych i platformach digital. Za kreację i realizację kampanii 360 oraz zdjęcia odpowiada agencja MADOGZ, reżyserem spotu jest Jan Foryś. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.