Stellantis i jej partnerzy biznesowi gotowi, aby zwiększyć poziom satysfakcji klienta w Europie

W branży wciąż dotkniętej bezprecedensowymi zakłóceniami i przekształceniami, Stellantis i jej sieć dealerska w Europie wzmacniają swoje partnerstwo w celu zwiększenia poziomu satysfakcji klienta i uproszczenia procesu jego obsługi (customer journey), zgodnie z planem działania przedstawionym w planie strategicznym Dare Forward 2030.

Zawarcie ponad 8.000 umów o współpracy w zakresie sprzedaży i ponad 25.000 umów w zakresie obsługi posprzedażnej w ostatnich tygodniach w 10 strategicznych krajach Europy świadczy o tym, że Stellantis i jej partnerzy biznesowi mają te same cele, jeśli chodzi o ogólne uproszczenie, podejście wielomarkowe, zorientowanie na klienta i obsesyjną dbałość o jakość.

Stellantis i jej partnerzy biznesowi prowadzą konstruktywną współpracę w celu rozwoju nowego modelu dystrybucji, biorąc pod uwagę ramy BER (Rozporządzenia w sprawie Wyłączeń Grupowych). Na pierwszych trzech rynkach wdrażających proces transformacji: w Austrii, krajach Beluxu (Belgia i Luksemburg) i Holandii, nowy model dystrybucji zacznie obowiązywać od 4 września 2023 roku. Pozostała część Europy rozpocznie wdrażanie nowego modelu w 2024 roku, a umowy zostaną podpisane w ciągu najbliższych kilku miesięcy, zgodnie z uzgodnionymi zasadami ramowymi.

„To historyczna zmiana nie tylko dla Stellantis, ale dla całej branży” – powiedział Uwe Hochgeschurtz, dyrektor operacyjny Stellantis na region Rozszerzonej Europy. „Zdajemy sobie sprawę z wysiłków na rzecz konwergencji podjętych przez poszczególne strony. Jest to droga, poparta dialogiem, którą z determinacją podążamy w kontekście konkurencyjnym, który jak wiemy, dynamicznie ewoluuje – zarówno w naszej branży, jak i w całej gospodarce regionu Europy.”

Hochgeschurtz dodał jeszcze: „Dialog pomiędzy Stellantis, europejskimi stowarzyszeniami dealerów i całą siecią dealerską był pragmatyczny, zorientowany na biznes, oparty na zasadzie pełnej przejrzystości oraz na bardzo konstruktywnych rozmowach i współpracy. Chciałbym podziękować wszystkim naszym pracownikom oraz partnerom za ich poświęcenie i zaangażowanie w osiągnięcie tych wyników, gdy podejmujemy dalsze kroki w realizacji naszego planu strategicznego Dare Forward 2030”.

Nowe umowy przyspieszą tempo dążenia do zapewnienia mobilności bezemisyjnej, podczas gdy Stellantis już stanęła na podium w kilku krajach. Grupa posiada obecnie w swojej ofercie produktowej 24 modele w pełni elektryczne BEV, a ich liczba ma się podwoić do końca 2024 roku. Obecnie samochody elektryczne marek należących do Stellantis, takie jak Peugeot e-208 i Nowy Fiat 500 należą do bestsellerów sprzedaży na europejskim rynku aut zelektryfikowanych.

Organizacje Stellantis na poszczególnych rynkach stanowią integralną część procesu transformacji i są zaprojektowane z myślą o większej  elastyczności i sprawności pod względem nowego procesu obsługi klienta (customer journey), tworząc bardziej wydajny i zrównoważony ekosystem, który może wspierać ewolucję branży motoryzacyjnej.


Może Cię zainteresować – NOWA KSIĄŻKA! POMIĘDZY BLACHARSTWEM A LAKIERNICTWEM