Motrio nagrodzone w plebiscycie Fleet Derby

W kategorii Produkt/Usługa flotowa, w podkategorii Opony, która uwzględniała opony sezonowe, jak i wielosezonowe do samochodów osobowych i dostawczych, nagrodzono linię opon Motrio Fairway. Statuetkę odebrał Mateusz Kaim, Head of Aftersales Marketing, Renault Polska.

Opony Motrio Fairway to kompletnie nowa generacja opon zaprojektowana i wyprodukowana przy współpracy z uznanym producentem opon premium. Składa się z 49 produktów – letnich, zimowych, całorocznych – i pasuje do pojazdów wielu marek, od samochodów osobowych po dostawcze. Gama opon Motrio Fairway zapewnia doskonałą przyczepność na drodze, precyzję prowadzenia i jest odporna na aquaplaning.

Chcielibyśmy podziękować organizatorom konkursu Fleet Derby oraz wszystkim tym, którzy nam zaufali i oddali swoje głosy na opony Motrio Fairway. Opony Motrio Fairway wpisują się idealnie w strategię naszej marki, czyli oferowanie produktów wysokiej jakości w przystępnej cenie. Jakość tej linii opon została potwierdzona przez niezależne testy, w których to opony Motrio Fairway osiągnęły klasę B w europejskiej etykiecie hamowania na mokrej nawierzchni oraz ocenę C w zakresie oporów toczenia. Już dziś możemy śmiało stwierdzić, że opony Motrio Fairway doskonale przyjęły się na rynku i wiele firm flotowych już nam zaufało i wybrało nasz produkt – powiedział Mateusz Kaim, Head of Aftersales Marketing, Renault Polska.

Plebiscyt Fleet Derby organizowany jest przez redakcję miesięcznika „Fleet. Auto w firmie” i od 12 lat znajduje uznanie w branży flotowej. To okazja do zaprezentowania i promocji dostawców rynkowych, ich produktów i usług flotowych wspierających zarządzanie parkiem samochodów firmowych. W tym roku w plebiscycie jest 8 głównych kategorii i aż 45 podkategorii, przyjęto 150 zgłoszeń z 67 firm i oddano aż 250 000 potwierdzonych głosów.


Może Cię zainteresować – Turniej o Złotego Herkulesa, czyli Mistrzostwa w Naprawach Panelowych 2023