Ten innowacyjny, energooszczędny, zawierający estry, w pełni syntetyczny w pełni syntetyczny olej silnikowy klasy premium został zaprojektowany zgodnie z wymaganiami amerykańskich , japońskich i koreańskich producentów samochodów specjalnie do silników z układami bezpośredniego wtrysku (GDI, D4, NEO-DI, CGI DISI, I-CDTI), z turbodoładowaniem.
Właściwości produktu:
– Wysoka efektywność paliwowa dzięki zmniejszonej lepkości i optymalnym właściwościom przeciwciernym;
– Wysoce skuteczny pakiet dodatków i syntetyczna baza zapewniają pewny rozruch na zimno w każdych warunkach, tym samym znacznie zmniejszając zużycie silnika przy rozruchu;
– Dzięki doskonałym właściwościom myjącym i dyspergującym oraz najwyższej termicznej stabilności oksydacyjnej skutecznie zwalcza wszelkiego rodzaju osady i utrzymuje części silnika w czystości przez cały okres między wymianami;
– Obecność składników estrowych w połączeniu z optymalną charakterystyką lepkościowo-temperaturową gwarantuje najwyższą wytrzymałość filmu olejowego, co zapewnia doskonałe właściwości przeciwzużyciowe, co w połączeniu z doskonałą pompowalnością znacznie wydłuża żywotność silnika nawet w najcięższych warunkach pracy;
– Kompatybilny z najnowszymi systemami oczyszczania spalin;
– Specjalna syntetyczna baza optymalizuje pracę silników z układami bezpośredniego wtrysku, z turbodoładowaniem, a także z różnymi mechanizmami zmiany rozrządu (VTEC, i-VTEC, VVT-i, VVTL-i, CVVT, VVL, MIVEC, AVCS (AVLS), CVTCS i inne.);
– Jest stosowany w silnikach o wydłużonych okresach wymiany oleju (Long Life) i konwencjonalnych.
Przeznaczony do wielozaworowych silników benzynowych samochodów osobowych, lekkich SUV-ów, dostawczych i lekkich ciężarówek, a także samochodów typu SUV i lekkich samochodów dostawczych, gdzie wymagany jest poziom wydajności API API SN Plus / ILSAC GF-5 tej klasy lepkości.
Więcej informacji TUTAJ!
Może Cię zainteresować – Turniej o Złotego Herkulesa, czyli Mistrzostwa w Naprawach Panelowych 2023