Do czego przyda Ci się Liqui Moly ATF Additive? Już wyjaśniamy. Twoja automatyczna skrzynia biegów szarpie lub źle przełącza biegi ?
Przyczyną mogą być niewłaściwe działające zawory sterujące zmianą przełożeń.
Zawory mogą się zacinać z powodu zanieczyszczeń lub nieszczelności.
-Co zrobić w takim wypadku ?
Najlepiej zacząć od dynamicznej wymiany oleju wraz z płukaniem całej skrzyni biegów.
-Dlaczego warto wymienić olej ?
Olej w skrzyni automatycznej już po 60.000 kilometrach jest mocno zanieczyszczony opiłkami z tarcz sprzęgłowych.
-A dlaczego dynamicznie ?
Dzięki tej metodzie wymienisz cały olej w skrzyni biegów, a płukanie udrożni wszystkie kanały i zawory sterujące.
Przy okazji tej operacji warto zaaplikować dodatek Liqui Moly ATF Additive nr 5135
Substancja czynna tego preparatu zmiękcza gumowe uszczelnienia i poprawia szczelność zaworów sterujących.
Może Cię zainteresować – Magazyn KAROSERIA nr 14