Liqui Moly ATF Additive nr 5135

Do czego przyda Ci się Liqui Moly ATF Additive? Już wyjaśniamy. Twoja automatyczna skrzynia biegów szarpie lub źle przełącza biegi ?

Przyczyną mogą być niewłaściwe działające zawory sterujące zmianą przełożeń.

Zawory mogą się zacinać z powodu zanieczyszczeń lub nieszczelności.

-Co zrobić w takim wypadku ?

Najlepiej zacząć od dynamicznej wymiany oleju wraz z płukaniem całej skrzyni biegów.

-Dlaczego warto wymienić olej ?

Olej w skrzyni automatycznej już po 60.000 kilometrach jest mocno zanieczyszczony opiłkami z tarcz sprzęgłowych.

-A dlaczego dynamicznie ?

Dzięki tej metodzie wymienisz cały olej w skrzyni biegów, a płukanie udrożni wszystkie kanały i zawory sterujące.

Przy okazji tej operacji warto zaaplikować dodatek Liqui Moly ATF Additive nr 5135

Substancja czynna tego preparatu zmiękcza gumowe uszczelnienia i poprawia szczelność zaworów sterujących.


Może Cię zainteresować – Magazyn KAROSERIA nr 14